Försäljare!?!?

Gah, känns som jag råkar ut för hemska försäljare vart jag än vänder mig.
När jag köpte min kamera, när hannes köpte router. Och idag på stan,
ni vet en sån som haffar folk! Jag fick en påminnelse för varför man INTE ska
stanna vid dem...
De började övertyga mig om att byta abonnemang, och jag var lite inne på det först.
Men sen började jag tveka, då hoppade dom på mig som små rävar!
Sen tvekade jag lite till..... Då blev han sur och sa "men behåll ditt abonnemang"
underbetonat "jaja, gå härifrån nu...."
Visst är det lite drygt att jag är tveksam, MEN dom blir alltid sura på mig!
Gillar det inte. Börjar få lite fobi för dom äcklena.
Och var bara tvungen att skriva av mig.
Puss!

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0