Eeh?

Blev lite deprimerad när jag vägde mig i morse, har gått upp tre kilo...
Typiskt tjejproblem, men man vill ju vara fräsch till sommaren! Så tänkte försöka
få bort dem igen, så jag kommer till normalvikt i alla fall. :-)
Passande nog sa mitt horoskop:

Väduren 21/3-19/4

Söndagen är din dag framför allt. Du gör det som faller dig in utan att fundera så mycket på morgondagen. Det här är en bra dag att komma igång med träning på. Du behöver röra dig lite mer.

 

Synd att mitt friskiskort blivit gammalt, hoppas att snön håller sig så jag kan åka

lite i spåren.

 

Jag och hannes har haft en sego-helg. Bara lagat mat, kollat på film (somnade både i fredags och lördags, trött?)

och melodifestivalen. Pensionärsvarning? Bara lite kanske.

 

Puss till er alla! Det är ju nämligen inte så många kvar i Västerås längre, har jag och H konstaterat..


Kommentar?
Postat av: astrid

ohooo kul for er att det snart ar dax:D

2010-03-03 @ 06:14:31

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0