Yo bro!

Åh har verkligen fått någon grej för byxdressar. Vill ha en kort modell till sommaren att glida runt i. Men men, får nog förbli önskedrömmar. Jag köpte däremot en bikini idag som jag känner mig väldigt nöjd med. :-) Den är svart halterneck med guldiga detaljer vid axelbanden och svarta trosor med gulddetaljer. Säger säkert jätte mycket, haha. Hade kollat på en liknande på H&M's hemsida men fick bli den här istället.

Testade att lägga en franskmanikyr idag, med egna grejer som jag hittade hemma (Baslack som fick fungera som glans och ett vanligt vitt lack till toppen). Gick väll sådär men med lite övning ska det nog gå finfint!

Blev ett väldigt ytligt tjejigt inlägg. Men det är väll lite av vad jag haft för känsla idag.
Kram.

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0