whatever you like

Var väldigt pepp på att skriva produktionsrapport nyss, kom t.o.m en sida på den, och så stängs min dator helt mystiskt av!! Älskar datorer :-)

Men jag vet inte, på något mystiskt sätt känner jag mig harmonisk. Även om det är 1000 saker kvar att göra på en månad. Har liksom en känsla av att allt kommer ordna sig. Måste ta vara på den här dagen, känns som det är bristvara now a days.
Kanske är för jag börjat lyssna på R'n'B på sistone. Ger lite mer dunk i kroppen än typ Laleh.

Borde ta mig in i duschen, men har ingen lust. Inte just nu. Lyssnar lite på det här (Ciara featuring Justin Timberlake – Love Sex Magic - Main Version) istället. Graor, typ.

Utlandet på fredag dååååååååååååååååå????? FET NAAAAJS. Om det blir av.
Peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0