Ta sig samman

Att plugga för mig är som att sätta mig på cykeln och börja cykla. Och det första man slås av när man satt sig på cykeln är motvind. Man fortsätter trampa i hopp om att snart vänder det och vinden kommer i ryggen istället. Men istället är det en uppförsbacke som kommer och man får trampa ännu hårdare. Till sist är man ju framme vid sitt mål, efter många om och men. Det jobbigaste med hela resan är att ta sig samman och börja. Finns alltid så mycket annat man vill göra, roligare saker. Men men, har man prov så har man.

Kan iaf stryka en sak på min lista (som jag skrev i natt när jag inte riktigt kunde sova) över saker som är kvar innan studenten. Religionsredovisningen är gjord. :-) Ringde till Jörgen också, han skulle gå och rekommendera mig för sina jobbkompisar som hade hand om projektanställningarna. N a

Och jag skulle kunna strypa projekt ABB långsamt till döds och njuta av det. Fyfan, idag fick vi tillbaka vår rapport som jag och Katja jobbat väldigt hårt med. Resultatet? Ta bort hälften av vad ni skrivit. Kännes som att få en fet jävla käftsmäll. Blä!

Måste börja plugga :-P BLÄ!


Kommentar?
Postat av: Anonym

Ush ja... de där rapporterna asså... vi skulle också tabort hälften... och hur mycket tid har man på sig? Jo, en lektion, sen ska det vara klar.. herregud... Men det löser sig alltid...

2009-05-06 @ 20:51:11
Postat av: alex

kuk-skolan! kuk-elkompetensen! kuk kuk kuk! jag orkar inte plugga!

2009-05-06 @ 21:53:23
Postat av: alex

kuk-skolan! kuk-elkompetensen! kuk kuk kuk! jag orkar inte plugga!

2009-05-06 @ 21:54:00

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0