övre makter?

Ibland önskar jag att jag trodde på någon övre makt, alltså någon gud eller sånt. För jag ska på anställningsintervju på fredag, och om jag trott på någon gud skulle jag bett till den så sjuuuukt mycket att jag får jobbet. Jag vill verkligen ha det.
Dels för att det skulle stabilisera min framtid ett år framåt, men också för att det verkar vara ett kul och lärorikt jobb!
Så tänker nog be lite ändå, fastän jag inte är troende.

Förövrigt så avslutades min gymnasiala mattekarriär med ett tal som lösningen blev ca. två A4. Lång alltså. Inte illa pinkat!

Peace

Kommentar?
Postat av: jossan

är de till substation? Ska säga till mamma att fjäska åt dig! :D

2009-05-26 @ 19:47:51

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0