In the mood

Eller inte riktigt kanske, har prov på torsdag i ett praktiskt ämne. Känns alltid lika konstigt.
Kom precis hem från min ansiktsbehandling och det var så SKÖNT! Lätt värt 380 spänn, som jag fick betala själv.
Det är så skönt att ligga där inbäddad i rummet som luktar så gott och bli ompysslad. Fick ansiktsmassage den här gången, förra gången fick jag huvudmassage. Det var lite skönare, men jag klagar inte! :) Har fått lite mer energi nu.

Fast det känns som jag är på väg att bli sjuk :( Känner mig trött och utpumpad hela tiden. Fast har ju haft 1000 järn i elden sen trean startade så kanske börjar slå tillbaka nu? Men ändå, är på lite febrigt humör. Attans att man inte kan vara hemma från skolan heller. Hahaha. På ABB får man välja sina sjukdagar med omsorg.

Tillbaka till "Introduktion till elarbeten".
Kramens

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0