fix med stort X

Idag var dagen då jag och Katja skulle boka resa. Tyvärr så fanns det inga resor, så vi fick helt enkelt skita i det.
För att känna oss lite bättre till mods gick vi en liten shoppningrunda :-) Jag fick äntligen min långklänning!! Drog hem den, ett armband, en ring och ett par örhängen från hempan för under 400 kr. Helt ok liksom! Det handlar ju om att unna sig saker i sin vardag. Jag känner mig väldigt bra på den punken.

Imorgon har vi tema-dag i skolan då vi alla ska klä ut oss i Gossip Girl-anda. Kanske lägger ut bild senare på min look, känns lite kul att ha outfiten på mig. Väldigt annorlunda :-P

Men nu kallar sängen. Juste, har mattetest imorgon. Har man övat? Näääääääää


Peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0