elb a a a a

Gårdagen började med chill hos alex. Brunch med nybakade scones, hemmagjord marmelad, philadelphia-ost, god juice och kaffe. MUMMA! Snacka om start på festen.
Efter så vidare till oskar, där det vankades förfest. Blev lite otaggad ett tag, men sen kom jag igång igen. Och vilken kväll det blev, sjunkt roliga konversationer hos oskar. Särskilt dom som var på slutet, väldigt baktalande och analoga. He he he. Elba var fullt ös och stämningen var på topp! En av de gladaste kvällarna på länge.
Kvällen slutade med värkande fötter av allt dansande och finnkrisp hemma hos alex. De andra skulle dra på efterfest, men torr som jag är skippade jag det.


Nu sitter jag och drar mig från duschen. Chillination!
Peeeeeeeace


Kommentar?
Postat av: Kajjan

baktalande och analoga....där fick du till det va ;)

2009-05-30 @ 22:36:46

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0