torsdag fredag lördag

Ja, torsdagen blev lite hård... Förfesten var jävligt rolig och vi var sjukt många hemma hos alex! Men finns det hjärterum finns det stjärterum som man säger. :-) Pluto blev svart efter att jag dragit en tequila, läskigt då jag såhär i efterhand känner hur jävla apatisk jag var. Tur att josefin fanns där, annars vet jag inte vad som hänt.

efter att ha spenderat det mesta av eftermiddagen med att surfa runt på diverse modebloggar så blev jag lite trött. trött på att allt det tjejerna skrev om var samma sak. men visst det var mitt val att läsa dom. blev lite deppig över hur lite pengar jag har, igen.. ska släppa det för åker till lovely paris på torsdag! :-D ska bli underbart. måste kolla upp vad det är för väder, man kanske t.o.m kan packa ner vårjackan?
Ska iaf leta efter:
skor - både till studenten och allmänt snygga HÖGklackade. har längtat så länge efter mina 5 inches
t-shirtar & linnen

måste palta mig till ica nu och posta mina brev som jag skulle gjort igår. jag är en sån latmask, orkar inte. ironi?

peace out

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0