Revolution!!!

Idag har jag skaffat blogkoll, tänkte att varför inte? :-) Jag har det så tungt, följer ju trots allt typ sju bloggar?! Haha

Dom uppmanade mig att lägga in den här länken i ett/flera inlägg på min blogg, så lättköpt som jag är föll jag pladask.

Så om du vill följa min blogg med bloggkoll, klicka här!

Var på puls/intensiv (och jag lever än Martina, yey!) mina vader höll på att dö däremot, men helt klart ett bra pass inför beach -09. Sen var det lite konstiga övningar som man behövde vara typ supermannen för att klara, men man kan ju inte få allt!

Puss och kram :-*

Kommentar?
Postat av: martina

du har min fulla beundran kvinna. den här veckan är tokig. fylld med åtaganden och plugg. vad sägs som att ses runt tre snåret nere på stan och fika? ^^

2009-03-31 @ 17:17:35
Postat av: martina

måndagen alltså!

2009-03-31 @ 17:17:56

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0