Limpan och mörten

Tog en sväng förbi Brödet och fiskarna, enligt mig ett av de ställen man kan fynda på bäst i Vässan.
Sant som det är sagt köpte jag en marinblå kavaj som jag funderar på att inviga på fredag, måste
nog förbi la stada och försöka hitta ett (funderar på) grått linne som jag skulle kunna ha till.
Bubblans vad det ska skålas! =) Eller nåt...
Köpte även en väldigt söt klocka i ett halsband (ja jag har redan ett men kunde inte låta bli!), den här var så liten.
Den liksom skrek åt mig att "taaaa meeeeeed migg hem!!". Och vem är jag att säga nej till nåt sånt?

Pris för kavaj + halsband? 85 SEK. Helt acceptabelt. ;-)

Vart fan hittar man snygga linnen är nästa fråga?

Peace out

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0