hmm...

Efter att ha spenderat en (bakfull) förmiddag passivt på gymmet med Martina och efter att jag berättat om både torsdag och lördag så utbrister hon "haha, linda du blir ju helt manodeppresiv på fyllan!". Och ja, det kanske är sant? För ena studenten är jag ju glad till 110% sen om jag blir ledsen, arg eller what ever så blir jag det till 110% också... Läskigt, som Alex utbrast när jag berättade om det idag. Jag personligen tycker det är jobbigt. Måste jag bli nykterisk för att kunna kontrollera mina känslor? Tråkigt i så fall! Någon som har nå tips?

Jag tänkte vara duktig idag och skriva mitt tal till svenskan. Ska för en gångs skull bli kul att hålla tal, för det handlar om det vi ville prata om! Jag valde "Hur familjekultur formar en människa". Ska ha ett förjävlasjuttons bra manus :-) MEN...
Glömde grejerna i skolan. Haha lyckad man är. Ska nog försöka skriva på någon av mina äckliga rapporter som jag har kvar.
Skolan är underbar!

Taggar till helgen!

Puss

Kommentar?
Postat av: Selina

I fyllan är det lättare att få utlopp för sina känslor. I nyktert tillstånd kanske du inte uttrycker dig på det emotionella planet du varken vill eller beöver så när du blir full överväldigas du av alla känslor.



Jobba på dina känslor när du är nykter så kan det faktikst hjälpa!



Puss på dig babe.

2009-03-16 @ 13:20:24
URL: http://hairflipaway.blogg.se/

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0