Gjorde ett litet test

You Are 40% Evil
A bit of evil lurks in your heart, but you hide it well.
In some ways, you are the most dangerous kind of evil.
How Evil Are You?

Hehe, eftersom Selina hade gjort tested var jag också tvungen att göra det. Jag undrar om jag cencurerat mig själv då jag blev snällare än henne??

Jag ville förövrig ladda upp en bild på min totala lycka idag, men CPbloggen fungerar inte så det sket sig.
I alla fall! Så fick jag min väntade ansiktskräm idag, så idag är det invigning på mina nya hudvårdsprodukter. :):):)
Jag är väldigt spänd av förväntan och hoppas på att det var värt slantarna jag la ner (särskilt eftersom det inte var så några).

Jag tror i alla fall att mitt svenskanationella tal gick bra, men det vet man ju inte förän resultatet ligger framför en. Hoppas på det bästa. Nu är det bara:
- Historiaseminarium
- Engelska-inlämning
- Muntligt nationellt prov i franska
- Datakommunikationsseminarium
- Svenskanationella skrivdel
- Historieprov
- Mitt och Astrids friskis-pass

kvar innan påsklovet..........Livet leker. Det här med att leva en dag i taget tar sig bra i det här läget.

Peace out.

Kommentar?
Postat av: Selina J

Mitt yttre lurar folk, nobody knows my dark secrets :)

2009-03-25 @ 22:33:59
URL: http://hairflipaway.blogg.se/

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0