bloggar:

efter att ha varit trött sedan jag vaknade imorse har jag försökt sova med mindre lyckade försök.
istället har jag läst lite bloggar (bland annat min kära vän Selina) och insett hur mycket eller lite man kan välja att blotta av sin personlighet i det man skriver. jag var inne på ett antal som skrev om sina tankar kring livet med upp&nergångar.
och ja, det är ett bra verktyg att använda både för en själv och sina vänner. för även om man pratar kan det ibland vara svårt att ställa de rätta frågorna eller svara med de rätta svaren. i dessa lägen kan det vara bra att skriva istället, så får vare människa som läser bilda sin egen uppfattning som förhoppningsvis hjälper dem att förstå.
så alla de som är anti-bloggare borde tänka om, om jag får säga det själv.

ska förövrigt se Män som hatar kvinnor idag, hoppas den är bra :)

pusss

Kommentar?
Postat av: Selle

Jag är ärad att bli länkad på bloggen din :)

bloggar är bra, det är 2000-talets terapi och demonstarations verktyg

2009-03-03 @ 23:08:49

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0