blä

min besvikelse över sverige har inte lagt sig. jag känner att mina hjul inte går i balans med takten här,
antingen går det för fort eller så går det för långsamt.

jag pratade med kära selina idag. vi fick lite hopp om framtiden (jag fick det iaf, selina får prata för sig själv).
snacka om att jag är taggad på studenten nu, eller snarare på efter studenten... blä
fast även om det här inlägget är väldigt bittert så känner jag mig inte så bitter, mer förväntansfull.
liksom som om jag väntar på något gott, sådär som man väntar på att någon god maträtt ska komma in.

jag tror fan jag ska jobba på lovet, tjäna lite $..

råkade trycka på någon knapp så texten blev jätte konstig nu :P
på tal om konstig känns det som att fler går inom den kategorin.

peace out



tillägg, inspirerat av bandyn som går på tv just nu.
Hur går det med pluggandet Linda?
ILLA
Hur illa?
JÄVLIGT ILLA

fyfan vad min blogg suger just nu :P hahaha


Kommentar?
Postat av: Selina J

LÅt mig vara bitter :)

2009-03-20 @ 19:44:03
URL: http://hairflipaway.blogg.se/

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0