Äntligen ny vecka!!!

Åh vad jag har längtat enda sedan fredag kl. 14.00 på att denna stund skulle komma! SKOLAN ÄR TILLBAKA wieeeeee
Det är så skönt att veta hur man har saker att göra och att man inte ska behöva ta det lungt. Sådant är verkligen överskattat!! Jag tycker det är lite tråkigt att vi bara har datakommunikationsseminarium imorgon, men jag tänkte att jag inte ska träna för mycket på det idag så jag har något att bita i imorgonbitti också!
Ni känner väll mig? "Morgonstund har guld i mun" som jag så ofta brukar gå och tralla på. ÄLSKAR att gå upp tidigt på måndagmorgonar och känna att: JA! Det här blir en lyckad vecka. Gud vad kul det ska bli!!
Måste nog krypa i säng nu så man är riktigt pigg & glad imorgon. Folk ska bara känna att det är som solen är brevid dom när jag står bredvid! Ja, så ska det vara. :-)

Förövrigt har det varit en väldigt rolig helg (vad annars i mitt liv liixxxom???!)!! Jag har dansat (SÅÅ roligt) och sen har jag umgåtts med Katja (SÅÅ roligt) sen har jag tvättat kläder (möjligen ÄNNU roligare, älskar doften av nytvättat!!) sen umgicks jag lite till med Katja, Alex och Astrid (Mysmysmys!!!!!) och sen har jag tränat!! (SÅÅ roligt) Allting har alltså bara varit väldigt lyckat! Jag är så lycklig. Hi hi hi.

PUSS PUSS

PS: Jag tror Simon hade rätt när han häromdagen påstog att jag var 75% cp. DS

Kommentar?
Postat av: alex

hehehe, du låter som blondinbella. typ. fast gillade inte ironin där att du umgåtts med oss, lät som det inte var kul alls ;)

2009-03-29 @ 23:11:50
Postat av: Kajjan

haha, jag tolkade det också som alex höhö först dataseminarium SÅÅ roligt sen umgåtts med Katja SÅÅ roligt...;)

2009-03-30 @ 07:39:38
Postat av: Anonym

Haha aja så var det inte iaf :)

2009-03-30 @ 22:12:52

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0