Slitet - men snart över

Woho, har precis blivit klar med städningen hemma. Tänkte att jag skulle försöka smöra lite för pappa såhär innan studenten så att jag kan få den present jag vill ha :-) Är det inte lite smart? Höhö.

Vilken hektisk vecka, onsdagens utgång var i alla fall rolig! Fast jag måste fan förbättra min förmåga att efterfesta, vet inte riktigt hur. Men man måste ju hålla på studenten, så bara att öva!
Hörde en rolig grej när jag och Hannes var på Subway efter krogen. Började prata med någon random-tjej om lite dittan och dattan. Sen frågar hon mig vilket gymnasium jag går på och jag svarar ABB. Som respons får jag: Nääää? Var det ni som satt på Tabazco idag? Shit vilket drag ni hade! Verkligen grymt.
Grejen var att det hade gått förbi några tjejer som börjar skrika sitt klassnamn och Shalalala. då svarade vi LITE mäktigare. Kul att någon la märke till oss! Way to go ABBare.

Chillin' hos Lisa ikväll.

Peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0