Hello

Idag har en vecka gått sedan skolavslutningen. Har jag vilat? Nej. Varit i Örebro och sen vidare till Hannes. Men min tid kommer :) Nu sitter jag och väntar på att Astrid o.co ska åka ut mot Johns ö för att fira midsommar. Kan inte fatta att det REDAN är midsommar... Det har ju inte ens varit varmt och nu börjar dagarna bli kortare. Hmm, inte uppskattat! 

Önskar jag kunde skicka soliga hälsningar, men eftersom regnet mer eller mindre öser ner så tänker jag skippa det.

Min nya dator är förövrigt väldigt fräsch. Nästan så man blir lite sugen på att bli någon sorts redigerare eller nåt. Bara för att.

Peace!!

Kommentar?
Postat av: maria

en dag? hur är det med tidsuppfattningen? :P

2009-06-21 @ 23:11:18
Postat av: linda

hahahah

2009-06-22 @ 16:37:42

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0