working lady

Igår kom beskedet: Jag har fått jobb! :) Samtidigt som det är kul är jag nervös inför hur det kommer bli. Har ju aldrig gjort något liknande. Måste ge mig själv lite tid att lära mig. Jag vill ju alltid kunna allting direkt när jag sätter mig ner men tror inte riktigt det går den här gången.

Tror hela tiden att det är torsdag idag. Blä.
Ikväll väntar (eventuellt) middag på Frank. Det beror på om vi fått bord eller inte. Någonstans inne i stan i alla fall. Najs!
Har sjukt behov av att shoppa. Måste åka ner på stan idag och ta mig en vända innan maten. Hoppas Bianco har något kul.

Förövrigt har jag inte haft något att göra på ca. 2 timmar på jobbet. Surfat runt på det mesta nu.

Peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0