snabba cash

i ett desperat läge, som nu, så börjar man öppna ögonen för möjligheter som finns runt omkring en när det gäller att skaffa pengar. jag har fått ett tack vare pappa. :-) jag kommer härdanefter att vara tradera-säljare! haha

det jag ska göra är att lägga ut annonser på tradera och sköta hela auktionen ink. leverans. men det softa är att jag inte behöver skaffa fram grejer för jag ska bara sälja pappas skrot som inte han orkar ta tag i. förtjänst? 20 % av säljpriset.
mitt första projekt blir ett gäng Tintin-tidningar. fast dom är så billiga så skulle få hela summan jag tjänar ihop. :-P

wish me luck mates!

Peace

Kommentar?
Postat av: Anonym

Låter kul! =)

2009-01-22 @ 22:17:55

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0