slagen från ovan

alltså jag skäms så mycket just nu, för att jag har börjat slagit folk helt fuxflux... det är verkligen jätte pinsamt! och grejen är att jag vet inte vart det kommer ifrån, har väll typ inre-aggritioner av något slag (kan ha en idé om varför men...). det är verkligen något som jag tänker jobba på, slåss mindre :-P det låter ju också helt psyk... blä.

förövrigt känner jag mig rätt låg för tillfället. känner mig dålig för jag är tjock, sen känner jag mig ännu sämre för jag äter godis fastän jag känner mig tjock, sen känner jag mig ful och ensam. ingenting känns kul liksom.

eller joo, ska bli skönt att chilla med selina.

pusss

Kommentar?
Postat av: Selina J

Det var ett vettigt intiativ av oss att träffas, vi båda behövde det :)

2009-01-18 @ 13:20:15
URL: http://hairflipaway.blogg.se/

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0