seven days a week

Idag har varit en skön dag, tack och lov! för jag somnade inte förän typ halv sex när pappa gick upp. :-P
Började med att läsa ut min bok, som var lite damp men ändå bra. Känner mig väldigt stolt över att ha läst ut två böcker på lovet, hehehe...
Aja, efter det så kunde jag inte så ut med mig själv och hur jag såg ut. Fyfan var riktigt skabbigt. Tur att inte ens kattfan var inne, skulle väll sprungit iväg rädd för något (mig). Filade fötter, duschade, badade (jag vet, lite konstigt att göra båda men jag ville inte bada runt i mitt egna äckel så jag tänkte att bäst att vara ren), hade ansiktsmask och hårinpackning. jag tror både mitt ansikte och mitt hår tackade för det, för dom har hållit på att ta något hemskt förväl från mig de senaste dagarna. känns som det kan bli lite bättre nu i alla fall.
lyssnade på lalehs album prinsessor, tände ljus och lite rökelse och mådde allmänt bra över mig själv.
lär ju behövas eftersom jag ska till skolan och kommer säkert må piss igen. styrteknik 3,5 h på morgonen känns kanske inte som den bästa starten. men har ju prov i det nästa vecka så är väll bra med lite repetion.

förhoppningsvis ska jag och iris äta ute imorgon, ska bli mysigt. behöver verkligen komma ut lite! :-)


nostalgi

Peace & Love

Kommentar?
Postat av: Martina

åh lät som himmelriket. drar nog någon sådan dag nästa vecka, mmm. VILL TRÄFFA DIIIIG. vilka dagar den här veckan är lediga för dig? eller är du ordentligt frisk ännu? kram kram

2009-01-07 @ 16:45:53
Postat av: Martina

alltså att lägga hårinpackning, ansiktsmask, och fixa till sig lite. det lät som himmelriket :D

2009-01-07 @ 16:48:46

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0