Nöjd!

Jag är helt förvånad över mig själv hur det kan ha gått så bra i skolan. Jag vet att det här kanske kan uppfattas som skryt men vad fan, bloggen handlar ju ändå om mig! :-D
Har under sista tiden haft diverse betygssnack i skolan nu såhär på slutet av gymnasietiden. Igår pratade jag med min elektroniklärare och han skulle nog sätta mvg på mig, han hade inte bestämt än..Trodde att jag max skulle få vg i den kursen. Och i svenska låg jag på vg+ och gjorde jag bra ifrån mig på nationella så får jag mvg. Samma i kommunikation. Är skit glad. Har kommit igång med träningen också, så det känns skönt.

Med andra ord rullar allting på rätt bra på den vägen i alla fall. Resten av filerna behöver vi inte prata om, dem har jag skickat åt sidan :-P

Puss å hej

Kommentar?
Postat av: alexandra

Det är GRYMT LINDA!! :D



hehe har du komprimerat dom? ;)

2009-01-15 @ 20:13:31

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0