mål

Imorse kom jag fram till två mål med min träning, jag vill att mitt midjemått ska bli mindre med 10 cm och mitt undre midjemått ska också bli mindre med 10 cm fram till studenten. :-) Första gången jag riktigt konkret sätter ett mål. Känns bra!

Igår var ju lite komiskt också. Förkaka hos Alex som blev lyckad! Sen silk, trodde vi, men neeej! Det var kaos. Sammanfattar det bara så. Vi drog till pluto istället :-P

aja, ska kanske försöka sova. har inte direkt gjort det inatt.....

Kommentar?
Postat av: astrid

men linda... 10 cm är ju jätte mycket!!

2009-01-31 @ 15:22:20
Postat av: Selina J

Haha, vädurar har tendensen att vara oerhört orealistiska ibland.



Förvörgit var du lagom packade igår ;)

2009-01-31 @ 19:55:50
URL: http://hairflipaway.blogg.se/

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0