idiot

igår var jag ute med martina, julia, selina, maria och karin. det var kuljul... martina hade fixat ett bord till oss så vi fick lite gratis mousserande vin också, mycket trevligt. när jag stog i baren så började jag småprata lite med bartendern, detta gick hem då jag fick betjäning typ direkt efter det.
HAHA det var två tjejer som gick på abb förra året, den ena av dom ser mig och typ kollar lite konstigt. den här tjejen är jag inte kompis med, men den andra av dom pratade jag lite med förut. men i alla fall så säger hon något kort till sin kompis som kollar på mig och vinkar lite tvingat. komiskt tyckte jag.

och självklart ska x vara där. hela grejen med att igga honom sprack, då vi dansade lite. plus att jag stog och spionerade på dom sen, haha jaaaa patetiskt. men det är så pinsamt för han ser mig :-P sprang fort därifrån... sen smarthuvud som jag är skickar jag sms till honom. blä. (får som vanligt inget svar)

men grejen är att igår upptäckte jag en ny vinkel på det hela. visst att alla säger att "jag är för bra för honom", men vafan vem är duglig då? blir ju bara dissad hela fucking tiden. ska ge upp hela raggningsgrejen för det suger getpung.

aja utekvällen var rolig i alla fall. kul att träffa martina och julia som jag inte sett på hundra år känns det som :) definitivt något vi borde göra igen! hehehe

puss

Kommentar?
Postat av: Martina

asmys var det! det gör vi banne mig om :D

2009-01-11 @ 14:44:12

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0