filosofier i vardagen

mitt senaste intresse kan hittas på aha.nu, astro hos astrid. grymt kul faktiskt! jag är ju lite lost på sånt där också ..

vad gör man hemma när man är sjuk liksom? fyfan, facebook har varit en räddning. och att alex och katja är sjuka samtidigt, för då kan vi åtminstone roa varandra lite genom msn. och maria har varit social också :-) hoppas hennes nyårslöfte går bra, jag tror det kommer fixa sig galant! haha.

fick feber igen idag. jag trodde faktiskt att jag skulle bli bättre nu, men nejjjjjjj.... jag var på hälla en sväng och frös häcken av mig, det lär ju inte varit så bra. ack ack att man aldrig kan vara smart! när kommer mitt ljushuvud till användning? höhö

får se om jag pallar skolan på onsdag, om jag mår såhär att man springer och svettas floder så fort man ätit lite febernedsättande så kanske det inte är allt för trevligt. med tanke på vad vi har för lektioner så känns det inte allt för lockande heller. har verkligen skaffat mig ett inre hat för fy B. hatar verkligen den kursen.

förövrigt var jag inne på schemat igår. går och kollar ifall det är inlagt något på sista veckan och gissa vad jag ser?! LEKTION DEN 12 JUNI........ måste ju vara något fel. jag har i alla fall intalat mig om att det är något fel. fel fel fel fel.

gud vad jag saknar att träffa människor. har bara varit hemma och inte gjort någonting sen i lördags (öh, tre dagar hehe) och jag börjar få krupp nu. om sjukdomen kunde gå över så pass att febern gick bort och typ kroppen slutade värka så skulle det vara rätt najs, för då skulle man väll kunna vistas bland människor? att gå omkring som en annan snorboll är ju inte så smickrande ioförsig. men vad gör man inte :-)

har kommit på en grej såhär när jag är sjuk. jag gillar verkligen inte nässpray. det sticks ju jätte mycket i näsan och gör bara ont. ush...

får lite panik över att jag och astrid ska ha vårt jumpapass och jag är såhär sjuk nu. man ska ju liksom orka hela timmen där. plus att vi ska kunna allting bra. kul jul.

aja måste nog sluta skriva nu, kanske fundera på att gå och lägga mig om man ska komma in i någorlunda vanor. hehe så bra det kommer gå.

annars kan man ju alltid tänka "laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lalala, caaaaarpe diiiiiiiem"... :-D



Peace

Kommentar?
Postat av: Maria

hehe, hoppas kan man ju alltid göra :P Du får inte vara sjuk imorgon!! Vad ska jag då till skolan att göra? :( ÄLSKA FYSIK B!!!!! mohahahaa

2009-01-06 @ 16:16:54

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0