början på något nytt

För att börja må lite bättre så kanse man måste göra något som bryter mönstret i sin vardag. Jag tro det kan handla om både små och stora saker. T.ex. för mig så har jag börjat träna igen, vilket direkt får mig att känna mig bättre (även om jag har ont hela tiden av träningsverk) och nu så fixar jag håret. Känns faktiskt bra att att göra något åt saken. Måste verkligen boka in min ansiktsbehandling också så jag kan få det fixat också.

Ja, nu har jag lite hopp om att det kan bli bra igen :) fastän allting har varit så svart sen ungefär annandagen. Men vem vet, snart börjar väll vagnen rulla mot stupet igen i berg&dal-banan? Förhoppningsvis inte.

Pussss

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0