Vad hände här?

Idag har jag tränat två gånger! Ambitionsnivån är på topp :-) Haha, eller inte. Vi hade idrott idag med simning. Hade helt glömt bort hur jobbigt det är att simma. Blah.... Sen blev det puls/medel och det är så kul! Även fast jag inte riktigt orkar hela passet, men vafan det tar sig väll hela tiden. Eller?

Insåg en sak idag, som jag inte insett på riktigt länge. Jag känner mig lycklig! Jag känner mig alltså nöjd med mig själv och allt som är omkring mig. Och det känns så skööööönt!!!!!! Det är liksom en tegelsten som lyfts från mina axlar. Fast har fortfarande mina träningsmål ;-P

Och nu måste jag sova. Har prov, eller "G-test" som min lärare vill kalla det, i Ma E. WEEI :-D Skoja. Man får väll skylla sig själv för att man valt att läsa kursen. Men borde väll inte vara så svårt att få G???

Peace out bro's and sis !

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0