Trötthet

Idag har jag varit lite trött måste jag säga. Trött på idioter som finns överallt. Grejen med dem är att de tar så mycket energi. Och det är inte värt att diskutera med dem för det går inte in i träskallen, så man bara suckar och känner huvudvärken komma. Inte ens Treo lindrar vid sådan huvudvärk!

Kände bara för att dampa litelite...

Förövrigt så har vi filmat till vårt filmprojekt på björnön idag. Jag höll på att förfrysa mina fötter och händer. Seriöst har inte varit så kall på länge! Måste verkligen ta med vantar och sätta på mig racksockor imorgon, eftersom vi ska dit igen. Sanslösa skolgrejer som aldrig tar slut. Eller gör det? JAAAAAAA -----> 12 JUNI SHA LAALALALALALA 12 JUNI SHAAAAAA LALALALALA

tycker det är ett rätt värdigt avslut!
peace


Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0