paintball

igår vad vi ett gäng som var och spelade paintball, kul tänkte jag!
men nja, jag vette fan nu när jag testat alltså.

I början var det svårt, sen blev det lite kul, sen kom sista leken...
Den handlade om att ingen dog och alla skulle bara kötta. Och ja, jag och astrid köttar till en början,
men sen tar våra skott slut. Sen så försöker jag skydda mig, men det slutar typ med att jag sätter mig mitt framför
en kille som börjar skjuta en del. Och innan det har jag blivit skjuten redan.. Gud fick panik.
Idag har jag typ 10 blåmärken lite överallt på kroppen, plus att jag var helt grön i håret när jag kom hem. Inte så fashion.

Slutsats? Paintball får nog klara sig utan mig i framtiden..

Idag ska jag iaf unna mig en riktigt bra bh! Lyckan stiger :) Sen ska vi hem till oskar och chilla, det blir nog najs!

Peace

Kommentar?
Postat av: Selina

Härlig sammanfattning, jag ska iväg och skjuta imorgon :)

2009-02-28 @ 14:48:28
URL: http://hairflipaway.blogg.se/
Postat av: linda

Åh, dö inte från mig Selina!

2009-02-28 @ 15:32:11

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0