Nytt kapitel?

No bright lights, no big city went to my head
So I won't stick around in this town
No I'm getting out instead

'Cause I can't find a thing here to get it done
to race my heart and ring my ears
So I won't stick around in this town
And that's true ooh ooh ooh ooh ooh

'Cause I won't and I can't and I don't understand
You became what you hate or you hate what you become

Got me a ticket and I won't be long 'cause I can't go on and I gotta get goin'
Got me a ticket and I won't be long 'cause I can't go on and I gotta get goin' away


Snart så... :)
På torsdag är det 100dagarsfesten och jag är APA SÅ TAGGAD! hehe, sen blir det väll att kötta skola efter. döden?

Lyssnar lite på The Hives, fick inspiration igår när vi pratade om dom. Inser att jag fortfarande älskar dom. Den kärleken kommer nog typ aldrig försvinna, min första-bandkärlek. Lite som riktigt kärlek, fast åt det musikaliska hållet. Fyfan vad bra. The black and white-album är ju grymt också. Graor. Ge mig pelle så kan jag typ rama in honom i mitt rum, skulle vara najs!

Vi hade lite diskutioner igår och det är verkligen intressant hur alla resonerar olika. Vissa har det verkligen svart och vitt. Andra är mest i någon sorts gråskala hela tiden. Och så finns det några som inte ens har någon skala. Det intressanta kommer in där dessa människor träffas och pratar, för det blir verkligen variation på diskutionen. Det är najs, fast jobbigt när man inte kommer in bakom pannbenet. :)

Peace ouT

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0