Lov - YEY!

Nu har det sjunkit in i min hjärna att vi har LOV! fattade inte riktigt det igår efter att skolan slutade. kanske för vi hade simning sista lektionen, väldigt skumt! dök från trean så är ju lite stolt, höhö.

Jag och Maria hade väldigt intressanta samtal igår, verkligen allt mellan himmel och jord. Kändes skönt att bara sitta och snacka i flera timmar! <3 till dig
Sen gick vi hem till Angelica för en fortsatt trevlig kväll! Verkligen hur mysigt som helst. Vi åt som djur, typ ett kg morötter, chips, popcorn, dipp och litelite vin på det! C'est super. :-)

Ska dra ett varv i spåret med längdskidorna med Alex. Har vallat mina skidor, men grejen är att har ingen aning i var/hur man vallar! haha..... hittade någon sida på nätet där de hade vallningsskola. Ska bli intresant att testa nu iaf, kanske en blivande karriär? Vem vet ;-)

XOXO

Kommentar?
Postat av: maria

<3. jag gillade speciellt våra schlagersms dan efter :P

2009-02-22 @ 12:25:16

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0