helgens bravader

Hehe vi hade klassfest i helgen och trenden är att alla blir skitfulla och festen dör vid 12. Och ja, varför bryta trenden den här gången?;-) Fast måste säga att vi ändå höll ut till två så känner mig lite impad. Men festen var riktigt rolig! Det var maskerad och de flesta hade verkligen ansträngt sig för att klä ut sig. Själv var jag mimmi mus :)
Dagen efter var lite komisk. Jag och alex hade nämligen delat på en box vin i fredags, men vi hade nog inte tänkt att vi skulle dricka upp hela. Eller det kändes i alla fall inte som det när vi var där i fredags. Men, boxen är slut!! HAHA först kändes det helt absurt men efter lite om och men så insåg vi att vi nog fått i oss en del i alla fall. Slutsats? Jag var jävligt packad. Men höll mig glad hela kvällen, så känner mig nöjd!! :-D

Igår fick jag ett samtal från ett telefonnummer som jag inte hade inlagt i min telefonbok. Blev lite förundrad för klockan ändå var tio på kvällen. När jag sedan svarar så visar det sig att det är vår kära vän Johan från tvåan som är i farten och frågar om vi vill komma på fest. Tyvärr var jag och katja inte så sugna, men vi kunde skratta lite åt det i alla fall. Festen lär ju varit rätt död ifall dom var tvugna att ringa dit folk vid tiotiden ändå ;-)

Okej, blogginlägget blev tråktråktråktråk men kände för att skriva lite bajs.

Peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0