Selina gästbloggar

Ja, gårddagen var vild. För att sammanfatta kan jag säga att jag möttes av killar som ville vara otrogna, killar som blev prinsar i fyllan och sist men inte minst random killar som sög på tjejers fötter. Kvällen började med att vi fick in flaska efter flaska och sedan drack vi som om vi vore 16 kameler som vandrat i öken alltför länge och äntligen funnit en källa med vatten. Efter att jag druckit massa glas så för blev kvällen alltför dimmig och jag minns att jag var så otroligt rolig (jag skrattade åt mig själv konstant). Jag tänker inte gå in på detaljer om de olika händelseförloppen men kvällen slutade med att jag låg ensam i min säng och njöt av fyllekäk samtidigt som jag skickade oläsiga sms till halva min kontaktlista. Kvällen kunde inte slutat bättre.

Ja, vad ska jag skriva om? Ska jag skriva om det tjejer lägger ned 90% på att prata om när de är med varandra? Kör till. Killar är så olika, från topp till tå. Trots allt gnabb, problem och cp-spel så älskar vi dom för att de är motsatsen till oss. Båda könen klagar på att man inte förstår sig på det motsatta könet. Genom den korta tiden jag befunnit mig på denna planet så har jag insett att det är omöjligt att försöka lära en gädda att springa och möjligheten är nästan lika låg för oss att förstå oss på det motsatta könet. Många ser det som ett spel, likt Fia med Knuff. Vi alla vill nå målet trots vi har olika mål och påvägen vill vi alla hamna i överläge och knuffa till vår motspelare för att komma längre fram så att vi slipper bli den sårbara.

Öppet förhållande, KK, tillsammans, dejta, polygamer och swingers är bara benämningar på olika realtionstyper vi omringas om överallt. Med dessa massiva förslag av alternativ kan vi lätt mista oss med vad vi egentligen är ute efter. Det är de vilsna som skapar spelet för att de själva inte vet vad det söker efter.

90% av våra tankar är onödiga, så varför överanalysera allt onödigt? Lev, njut och le åt livets goda stunder.
Bye by Selina

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0