Med i radio

Åhå, själv var man med på radio nyss. Fast det var inte jag som pratade men dom läste upp min kommentar.
Det var på Hallå P3 då de pratade om Wallraffande och om det var okej eller inte, så gick jag in och kommenterade
detta på deras hemsida. Så läste de upp just min kommentar! Rätt coolt enligt mig faktiskt!
Min kommentar var:

Ja, i det här syftet är det bra.

Jag tror att fallet här har blivit så pass upplyft för det är rasistiska frågor det handlar om. Är det några politiska ledare som satsar på att få en maktposition som relativit öppet (det är ju inte vidare smart att sjunga rasistiska kampsånger på en finlandsfärja) är främlingsfientliga tycker i alla fall jag att denna person inte ska få någon makt.
Rasism, nazism och andra liknande tankar är enligt mig något av det sjukaste som en människa kan tänka. Verkligen inte Ok!
Därför är Wallraffande i detta syfte bra!

Programmet var förövrigt bra! Lyssna på P3s hemsida :-)
Peace


Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0