Jag?

Jag känner mig lite som den där finniga, nyssblivna tonnårskillen som precis upptäckt något specielt med porrsajter, som känner att varje het brud är ett potentiellt hot för ett genant stånd mitt på stan, vars tankar endast kretsar kring ett antar saker som alla har samma gemensamma nämnare.

Fast för mig är det inte tjejer och sex. Det är...................... Klänningar. Det är ett galet jagande. Och det är inte bara jag. Det är hela tjej-ligan. ALLA har samma problem. Vad ska jag ha? Vart hittar jag det ingen annan har? HERREGUD, nu är det ju bara två månader kvar!!???? Jag måste hitta klänning. Klänning, Skor, Skor, Klänning. GAH

Nog för att jag redan köpt klänning. Men det räcker inte. Man ska ha två. Bara tänk i dessa senarion:

Någon spiller på din vita klänning på flaket
Du svettas ihjäl på flaket
Det regnar på din vita klänning (inte kul)
Någon mystisk alien kommer och brännner upp din klänning med en special-hightech-laser

Ja, då måste man ju bara ha en i reserv ;-) Haha

Det här med att ta studenten är en enda karusell. SOM MAN VILL SITTA I HELA JÄVLA TIDEN! :D

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0