Jag

Jag vet att jag inte alltid ska vara mig 100%.
Jag vet att jag inte alltid ska skriva av mig vad jag känner.
Jag vet att jag inte alltid ska ta hand om allting.
Jag vet att jag måste lita på att folk kan ta hand om saker.
Men,
jag vill inte inte vara mig själv till 100%
jag vill skriva av mig, för det får mig att må bättre
jag vill ta hand om saker, för det får mig att känna att saker bli gjorda
jag vill vara impulsiv, även fast det suger ibland så ger det även väldigt bra studer

Och jag tror och hoppas att mina vänner accepterar och tycker om mig för just den jag är.
Så varför ändra mig för att försöka göra någon annan glad, om jag själv inte mår bra av det?

Kommentar?
Postat av: maria

Klart vi accepterar dig som du är :) eller jag gör ialf det ;P <3

2009-04-11 @ 16:10:21
Postat av: Kaj

du ska väll vara dig själv till 100% :) sådan du är ju<3

2009-04-13 @ 20:11:53

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0