Inatt inatt

Hehe, ja själv satt jag och lyssnade på dansband nyss och diggade. Rätt soft tio i tolv musik :-)
Åt så sjukt god mat idag på sjökrogen, det bjöds på turkisk buffee i edvins ära (som kommit hem från aussi och fyllt 20).
Kul att prata med lite olika folk. Maria & John var ju där också. Jag och Maria hade en bra och mysig pratstund sen också, fast det har vi ju oftast så det var ingen nyhet. Höhöhö

Nu håller mina ögonlock på att stängas av trötthet. Vi som tänkte gå ut ikväll. Hehehheeh njaaaa.. Fast lite synd, kände mig väldigt snygg ikväll. Kommer gråta lite inombords när jag tar bort sminket. Satt liksom väldigt bra med brännan jag byggt idag.

Hepps...Lite blund på det här så!

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0