Förstår inte

Hur kan man gå omkring och vara trött hela tiden? Jag kanske har järnbrist eller något i den stilen. Ska nog googla på det och ge en självdiagnos, orka gå till läkaren och få reda på det liksom ;)
Känner i alla fall doften av kaffe fylla rummet för tillfället. Det ska vara min pluggkompis nu, tillsammans med Spotify och fysikböckerna. Funderar på att satsa på G på det här provet, då lär man inte behöva läsa så mycket?
Blev lite irriterad i skolan idag, för jag och maria gick och kollade hur det gått på våra svenska nationella tal. Jag fick VG++, hur kan man egentligen få VG++? För att mitt manus inte riktigt höll och att min avslutning inte var lika stark som min inledning. Nu saknas det bara att jag får typ VG+ på min skrivuppsats, då är det ju byebye med mitt förväntade betyg i svenska. Typiskt mig att snubbla på mållinjen...

Bytte en lampa på bilen idag, helt själv. Hehe känner mig lite duktig så måste skryta om det.

Miss Li's I heard of a girl är skön.
Nej måste sluta fördriva tiden med att skriva istället för att göra något vettigare.

Kram.

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0