Bittersweet

Känslan just nu? Trött, gnällig, bitter.
Varit lite bitter hela dagen, sover nog av ruset skulle jag tro.
Nej, juste. Engelskaläxa imorgon dårå. Som jag inte gjort. Tack Hannes för påminnelsen <3

Men jag känner att jag inte varit bitter på ett tag, så en dag är faktiskt helt okej!
Nu ska jag gräva i garderoben efter en elegant outfit.
Typ sist jag var elegant var på balen, och den klänningen känns lite NÄÄ på fredag.
Önska mig lycka till.

Bajbaj

Kommentar?
Postat av: Astrid

Lider med dig!! försår hur du känner:P och vi blir två imorgon som inte gjort engelskan...

2009-04-15 @ 21:08:57
Postat av: kajjan

det är nog bra att vara lite bitter ibland för att sedan kunna vara glad som en lärka! <3

2009-04-16 @ 09:58:13
Postat av: Linda

Katja, vad är grejen med alla dom här konstiga orden på sistone? hahaha.. lärka och vad var det andra? haha

2009-04-16 @ 21:27:44

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0