Why should I conquer the world, when all I need is you.

Haha, min svenska är så dålig så det nästan är pinsamt. Och det största problemet med det är att jag inte orkar göra något åt det, kommer fan lämna in den dålig. Så sämst, men hoppas inte hela svenska betyget sätts på en analys. Vill bara få bort den, ba ba barababa ba ba....

Har varit en rätt så rolig NYKTER (:-) helg. Hehe lite stolt. (jag vet, det lät väldigt alkoholist-aktigt meeen..) Igår så blev det lite spontant av att åka till hannes som firade sin födelsedag. Orkar inte förklara.
Idag så har jag varit på stan och köpt underkläder, varit hemma hos martina som jag inte hade träffat på länge. katja kom också dit ett tag, trevlans. Sen gick jag ner till stan igen för att träffa selina en liten stund.Också ett rätt så bra tag sen, kändes det som i alla fall.

Juste, hahaha, gjorde en jätte ful pyramid i paint också som jag ska ha med i min analys. jag lägger upp den i hopp om att den ska förstås av någon. Sjukt uttråkad.
Ska nog gå och lägga mig snart, måste fan duscha imorgon bitti. Fuckkkkkkkkkkk (ville bara ha med ordet)



Förövrigt så lyssnar jag på Miss Li.
Peace

Kommentar?
Postat av: hannes-

trevligt :) ska fixa facebook nu...

2008-09-29 @ 18:50:53

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0