Vinnaren

Tjahopp.. Vilken komisk dag. Började lite trögt med OPQ med micke som man inte riktigt vet vad man ska säga om. Sen svenska, det var då jag började vakna. Den lektionen var as-svår. Vi skulle skriva i Hexameter, alltså att varje rad bara får bara sex takter. Puh
Men sen var vi grymma på styrtekniken. ;-D haha Men dagen avslutades lite illa med elektronik, no. 1 hat-ämne!! Blä

Jag och Astrid åkte och fikade sen, det var mys! Vi flummade lite på bussen, knasiga i huvet efter sista lektionen. Väl nere på stan åt jag scones.

Eeh, haha det här kändes som ett väldigt onödigt blogginlägg. Fast vafan, :)

Förövrigt så har jag börjat få konstiga känslor i bröstet. Vet inte riktigt vad det är, men känns som det trycker ihop bröstkorgen på mig. :-P

Peace out

Kommentar?
Postat av: Susan

Åh scones <3 det var länge sedan man åt det, åt ni det på waynes coffie?

2008-09-19 @ 11:59:56

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0