ville inte va den som blev kvar

sitter och är sådär bakis-djup. tänker över gårdagens för- och nackdelar. jag är så komisk, springer alltid runt helt lost.. kvällen började med att jag, alex, katja, astrid och maria lagade mat och åt hemma hos mig. det var mysigt, men jag kände mig inte riktigt bekväm för mamma sprang runt och lallade. men maten var god :) haha, sällskapet också!
sen kom erik och henke så satt vi och pratade lite och drack vin. sen åkte vi ner till stan och kom inte in någonstans. slutade med att vi tog ett glas på varda' och sen till konrad. där var det packat med folk! gick knappt att röra sig. men det var rätt så kul ändå. komiskt :-P vi bara tappade bort varandra hela tiden, för lokalen var så knäpp. hur mycket vråer över allt.

deppigt, martina är sjuk! vi skulle träffats imorgon, men nu går det inte. buhu :-( förhoppningsvis blir hon frisk snart, saknar henne som fan! :-( :-(

förövrigt måste jag tömma diskmaskinen.

Peace

Kommentar?
Postat av: Martina

aww! jag är frisk snart <3 saknar dig med stumpan!

2008-09-13 @ 16:30:23

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0