making love above the lake to our favorite song

lite mysko rubrik idag måste jag säga, men det är låten som snurrar i mitt huvud nu. den har liksom förföljt mig idag ^^, (så dålig!!)

som vanligt så gjorde jag typ ingenting i skolan, haha typ nya vanan. men däremot så var idrottet ap-jobbig, vilket också börjar bli en vana. känns lite komiskt med jobbig idrott i skolan, inte riktigt van. längtar nästan tillbaka till back in the days, bäckbyskolan, där man inte gjorde så mycket men fick hur bra betyg som helst. det var tider det.

beställt student-mössor har vi också gjort!! jävligt najs. min kommer se ut på följande sätt: framsidan står det Linda * 0601 sen på baksidan står det ABB. Astrid har en likadan (förutom Linda delen :-P) så vi blir matchande ligan sen...

förövrigt så har jag typ precis kommit hem. har varit och bowlat med erik, matilda och henke. det var grymt roligt, förutom att jag har ont i tummen nu. det blev kamp mellan mig och erik, hehe jag tog en serie över honom i alla fall! var fan nära på den andra också. så jag uppmanar till mobbing, erik blev slagen av linda ;-) i hela två timmar bowlade vi på strike :-)

men aja, ska nog sova. kanske ska baka bullar imorgon :)

peace brothas

Kommentar?
Postat av: alexandra

faan tränat till idrottsdagen eller? dålig stil alltså... :P

2008-09-28 @ 18:42:14
URL: http://froding.blogg.se/
Postat av: Astrid

hihi våra mössor är finast:)

2008-09-28 @ 21:21:22
Postat av: Anonym

Godagens! kikar in* :)

2008-09-28 @ 21:25:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0