kom ihåg mig då

ja, kanske dags att komma igång igen :-) ska i alla fall försöka förbättra mig från den laaaaata bloggaren jag varit

idag skulle vi hållit eng. presentation, men vi var typ sämst så vi slapp! fast det var hela klassen också förutom tre grupper, så inte misströstar man. den blir nästa vecka istället. gick på volleyboll-träningen också, det var grymt kul.
plus, fick låna pappas bensin-kort. eller snarare så gav han mig det och så fick jag tanka full tank! GRYMT!

igår skickade jag iväg visum-ansökan också till kina! wihiii

hade förövrigt en konfrontation med lärare idag, är lite stolt över mig själv att jag vågade :) haha lite pirrigt var det, men vafan det var bara ta sig mig nack-håret och säga vad jag tyckte.

hoppas att vi kommer in på Å imorgon, skulle vara väldigt mysigt!

lite osammanhängande men men...
peace!

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0