it's true, life will smile for you

Vilken härlig helg jag haft :-) I fredags så åkte jag hem till astrid för att bara chilla. Men först så var vi hurtiga och tränade på friskis. Riktigt lyckad kväll då vi kollade på Crash, åt Ben&jerry's och pratade med natt-te.
Igår så var vi på Tabazco och åt o drack vin, med mamma (mat-delen) och sen selina och josefin. Vi gick och kollade på trix sen och lite fyrverkerier.

Hm, inlägget blev ju lite lagom torrt :P Men visste inte riktigt vad jag skulle skriva.
Funderingen just nu, "hur vet du när det gått förlänge?" för att citera selina.

Peace out :-)


Och, en liten kompletering. Ja susan, jag åt sconesen på Wanyes.

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0