funderingar kring och om

Idag hade jag funderingar om motivation. Min motivation stod på, hm låt mig tänka, exakt noll!! Det var så dö-trist i skolan så jag dog. Tur att vi hade "kort" dag (slutade kvart över två, vår tidigaste dag). Men seriöst, hur fan hittar man motivationen till det sista krutet nu? Med sista menar jag sista året. Känns väldigt långt.

Meeeen, sen åkte jag hem. Övervägde faktiskt att buda på ett par Christian Louboutin skor för typ dryga 1000-spänn, bara för att. Tror förövrigt att jag inte skulle fått dom ändå men :). Sen åkte jag iväg på träningen, och det var så skönt!

Nu efter 2.5 h, så har jag inte tänkt på nåt av mitt grubbel utan bara koncetrerat mig på träningen. Fatta, 2.5 h! :-D Huvudet känns helt rensat. Hihi ^^,

Nu börjar ABBarnas studentuppladdning! Planeringen för första studentfesten är igång. Hehehehe FEEETTTTT NAJS!
Räkna med mycket vimmelbilder :-)

Förövrigt så hatar jag elektronik, av hela mitt <3

Peace

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0