fashion!

Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan ta svenskan :-P

Lagom rolig start på inlägget :) Hehe lite så som det känns nu i alla fall. Men men, man har ju hela helgen på sig.
Något som också känns lagom roligt (inte) är att skolan tar upp typ hela mitt liv just nu. Det enda jag gör (typ) är att sova, äta, träna och gå i skolan. Hinner väll med att tvätta bilen lite där i mellan också. Hehe.. Nejdå, men åtminstone är det så i veckorna. Kul kul kul kul kul kul kul kul kul. Gick rätt lätt att skriva, möjligtvis en start på nytt lösen. Känner att kicker har gjort sitt för den här gången. Det var KUL så länge det varade.

Förövrigt så är klockan 22.04 vilket betyder SOVA SOVA SOOOOOVAAAAAAAA (tänk melodi)
Och, förövrigt 2: jag gillar paranteser idag. Kan det ha att göra med min 3,5 timmar långa mattelektion i morse? Hmmm? :)

Peaze

Kommentar?
Postat av: alexandra

HAHA KUL JUL linda. du är alltid lika klyftig :D

2008-09-24 @ 23:40:28
URL: http://froding.blogg.se/

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0