utgång

haha jaaa jag skrev utgång. HAHA för mig. typ full är jag. sitter och bloggar halv fyra på natten, trött som ett as. vi hade kul ikväll i alla fall. vi gick runt lite olika barer. först in på ett ställe som jag och alex kissade på, plus tog en tequila (kostade 60 spänn, DYRT!) sen gick vi vidare till en "mjuk-strip-klubb", där blev vi kompisar med kinesiska tjejer som vi dansade lite med. men vi fick epelepsi där så vi gick vidare till någon klubb långt åt helvete. med klackskor mätt. där var det kul! dansade med en fransman som hette typ Sepht eller nåt liknanade. han var fransk, namnet är mindre vesäntligt. dalle var fett full. får se om jag laddar upp bilder imorgon. hehehehe

god natt!

Kommentar?

Något på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0